Продавець RealShop.com.ua Роздрібно - Оптовий інтернет магазин! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1139 відгуків
promo_banner
RealShop.com.ua
+380 (96) 838-58-30
+380 (50) 263-94-69

Prom платіж

Замовляючи товар на сайті,ви можете вибрати спосіб онлайн-оплати «Prom платіж».

За замовчуванням обраний спосіб оплати «Prom платіж», який за необхідності можете змінити.

За умовчанням вибраний спосіб доставки «Нова пошта», відділення-відділення.

Далі Вам (покупцеві) необхідно оплатити замовлення онлайн на сторінці оплати, яка відкривається відразу після оформлення замовлення.

  1. На сторінці оплати покупець вказує дані карти (номер, строк дії та CVV-код)
  2. Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds).
  3. Якщо дані вказані вірно — з картки покупця перекладається відповідна сума, Prom зберігає гроші до моменту отримання покупцем посилки у відділенні пошти. В іншому випадку — покупцеві повертається сторінка помилки з пропозицією повторити спробу оплати.

Як покупцеві повторно оплатити замовлення

Повторно оплатити замовлення покупець зможе лише через Кабінет покупця.

У розділі «Замовлення» покупець зможе ідентифікувати таке замовлення за допомогою мітки Prom платіж і сплатити на сторінці самого замовлення.

 

Додатково згенерувати посилання на оплату продавець не зможе в рамках безпеки проведення платежів способу оплати «Prom платіж». Сторінка оформлення замовлення Кабінет покупця — єдині місця, де можна здійснити оплату замовлень «Prom платежем».

У покупця немає можливості самостійно змінити спосіб оплати замовлення. Міняти спосіб оплати може тільки продавець в кабінеті.

Для неоплачених замовлень не діють обмеження, які діють для сплачених. Зокрема — продавець може змінити спосіб оплати на будь-який інший.

Скасування замовлення

Якщо з якоїсь причини потрібно скасувати замовлення і повернути гроші покупцеві — продавець повинен поміняти статус замовлення «Скасований» для повернення грошей покупцю.

Якщо покупець не забирає посилку у відділенні протягом 14 днів, продавцю необхідно звернутися в арбиртаж (пошта prompay@prom.ua) для покриття витрат на доставку.

Якщо покупець хоче повернути товар, йому необхідно зв'язатися з продавцем для узгодження умов повернення. В будь-яких інших ситуаціях як продавець, так і покупець може звернутися в службу арбітражу для вирішення спірних питань, пошта для зв'язку — prompay@prom.ua.

Покупець не може скасувати замовлення самостійно в кабінеті покупця. Якщо він хоче відмовитись від замовлення після оплати, то до того моменту, поки продавець не відправив посилку, покупець може повернути собі гроші, попросивши продавця скасувати замовлення. Тільки продавець може скасувати замовлення в кабінеті продавця, і гроші миттєво будуть перераховані покупця на рахунок. В будь-якому іншому випадку — також можна звертатися у службу арбітражу.

Які товари можна купити через «Prom платіж»

  • товари, які продаються за національну валюту;
  • вартістю до 14999 грн.

Оплата замовлень «Prom платіж» можлива

  • картами з валютою UAH;
  • картками платіжних систем Visa і MasterCard;
  • картками українських банків.
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner