Продавець RealShop.com.ua Роздрібно - Оптовий інтернет магазин! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1143 відгуків
promo_banner
RealShop.com.ua
+380 (96) 838-58-30
+380 (50) 263-94-69

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо товар відправлений наложеним платежем і ви відмовляєтеся від товару на відділення, то доставку в обидві сторони оплачуєте ВИ! Порядок повернення товару: 1. Ви відправляєте товар за ВАШ рахунок Вирушаєте на відділення Нова Пошта, Чудей, відділення No1 2. Ми його забираємо та перевіряємо 3. Ви отримуєте гроші на карту Або: 1. Ви відправляєте товар НАЛОЖНИМ платежом, але оплачуєте за всі послуги (доставка, повернення грошей, паковання товару) Вирушаєте на відділення Нова Пошта, Чудей, відділення No1 2. Ми його забираємо та перевіряємо. Ви отримуєте гроші після того, як миометри товар. Порядок обміну товару на інший: 1. Ви відправляєте товар за ВАШ рахунок Вирушаєте на відділення Нова Пошта, Чудей, відділення No1 2. Ми його забираємо та перевіряємо 3. Ми відправляємо вам ваш товар Або: 1. Ви відправляєте товар НАЛОЖНИМ платежом, але оплачуєте за всі послуги (доставка, повернення грошей, паковання товару) Вирушаєте на відділення Нова Пошта, Чудей, відділення No1 2. Ми його забираємо та перевіряємо. 3. Ми відправляємо вам ваш товар Повернення грошей у разі заміни заплаченого замовлення через "пром Оплата" (якщо він ще не оформлений або не відправлений покупцеві). Повернення грошей від декількох хвилин до п'яти робочих днів. Роблячи замовлення у нас ви підтверджуєте згоду з цими правилами! Хороших покупок!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner